Institut kávy


Úvod / Aktuality / Káva ako prevencia i liek na ochorenie pečene

Káva ako prevencia i liek na ochorenie pečene

Káva ako prevencia i liek na ochorenie pečene 18.1. 2012 | Americká štúdia priniesla informácie, že pitie troch a viac šálok kávy denne pozitívne ovplyvňuje pečeňové enzýmy, ktoré vedú k poškodzovaniu pečene u pacientov s chronickou hepatitídou C a pokročilým ochorením pečene.

Táto štúdia nie je prvou, ktorá odhalila pozitívne účinky pitia kávy na pečeňové choroby. Podobný výskum už v minulosti konštatoval, že každá vypitá šálka kávy znižuje u zdravého človeka výskyt cirhózy v dôsledku konzumácie alkoholu o 22 %.

Viac tu.

Aktuality

20.2. 2012 | Káva a naše srdce

V knihe Heart 411 - The Only Guide To Heart Health Youll Ever Need sa americkí lekári zamýšľa nad pôsobením kávy na ľudské srdce.viac

16.2. 2012 | VIDEO: Ako sa maľuje do kávy? Pozrite sa na základné techniky latté artu

Aj s hrnčekom kávy a trochou mlieka môžete dať voľný priechod vašej kreativite.viac

Napísali o nás

24.1. 2012 | Vital plus.cz: Káva zlepšuje pamäť aj ďalšie myšlienkové procesy

Aj keď vo vyššom veku majú ľudia z kávy väčšinou obavy, ukazuje sa, že jej konzumácia má pozitívny vplyv na ľudské zdravie, a to najmä v prevencii niektorých ochorení typických pre starší vek.viac

16.11. 2011 | Žijeme naplno.cz - Káva - antioxidant i potěšení

Příprava výborné kávy je alchymie, stejně jako účinky několika set složek obsažených v jejích zelených zrnkách. O tom, jakým způsobem může ovlivnit naše zdraví, jsme si povídali s MUDr. Pavlem Kohoutem. viac