Institut kávy


Úvod / Aktuality / Pitie kávy znižuje riziko rakoviny prostaty

Pitie kávy znižuje riziko rakoviny prostaty

Pitie kávy znižuje riziko rakoviny prostaty 6.12. 2011 | Pite kávu, odkazuje mužom štúdia publikovaná v americkom časopise Journal of National Cancer Institute. Konzumácia tohto lahodného nápoja znižuje riziko úmrtia na rakovinu prostaty, na najčastejšie nádorové ochorenie u mužov. Výskum bol uskutočnený na takmer 50 tisícoch mužov počas 20 rokov. 

Muži, ktorí vypijú viac než šesť šálok kávy denne, majú o pätinu menšie riziko, že sa u nich rozvinie ktorákoľvek forma tejto choroby. A tiež najagresívnejšia forma rakoviny prostaty, ktorá sa šíri ďalej do tela, má o 60 percent menšiu šancu na víťazstvo. Vedci zároveň nezistili žiadny rozdiel medzi pitím kávy s kofeínom či bez.

Aktuality

20.2. 2012 | Káva a naše srdce

V knihe Heart 411 - The Only Guide To Heart Health Youll Ever Need sa americkí lekári zamýšľa nad pôsobením kávy na ľudské srdce.viac

16.2. 2012 | VIDEO: Ako sa maľuje do kávy? Pozrite sa na základné techniky latté artu

Aj s hrnčekom kávy a trochou mlieka môžete dať voľný priechod vašej kreativite.viac

Napísali o nás

24.1. 2012 | Vital plus.cz: Káva zlepšuje pamäť aj ďalšie myšlienkové procesy

Aj keď vo vyššom veku majú ľudia z kávy väčšinou obavy, ukazuje sa, že jej konzumácia má pozitívny vplyv na ľudské zdravie, a to najmä v prevencii niektorých ochorení typických pre starší vek.viac

16.11. 2011 | Žijeme naplno.cz - Káva - antioxidant i potěšení

Příprava výborné kávy je alchymie, stejně jako účinky několika set složek obsažených v jejích zelených zrnkách. O tom, jakým způsobem může ovlivnit naše zdraví, jsme si povídali s MUDr. Pavlem Kohoutem. viac